Pagina's

donderdag 19 oktober 2017

Frosty Winter Greetings

Vanavond een winters kaartje gemaakt.


Het idee voor de achtergrond heb ik op Instagram voorbij zien komen. Ik weet niet meer van wie, ik had de kaart ook niet bewaard, maar het idee was wel blijven hangen.
Ik heb een wit velletje Strathmore Bristol papier gesponst met de originele Distress inkt Tumbled Glass. Toen heb ik een paar stempels van een stempelset van MFT gestempeld en daarna met clear embossingpoeder bewerkt. Vervolgens er nogmaals met de originele Distress inkt overheen, alleen nu in de kleur Faded Jeans. Een paar andere sneeuwvlokken van de set gepakt en deze gestempeld en daarna met witte embossingpoeder bewerkt.
De sneeuwman is van Whipper Snapper Designs en heb ik gekleurd met Copic Markers. De tekst-stempel zat weer in het zakje waar geen naam op stond, dus ik weet niet van wie die is. De gebruikte stansen zijn van MFT en tot slot rijkelijk gestrooid met de witte Nuvo Drops.

2 opmerkingen:

  1. Fab card Janette! I love the Whippersnapper stamps, they are super cute and you've got a great card here. Very creative background too!

    BeantwoordenVerwijderen