Pagina's

zondag 1 oktober 2017

Very Merry

Vandaag heb ik deze twee kaarten afgemaakt.


Gister aan het einde van de dag (na 2 dagen demonstraties geven op de Doe@Ding Demo Dagen) zei ik dat ik vandaag echt helemaal niets ging doen, ik was even klaar met stempels en inkt en kaartjes. De dame die aan mijn tafeltje stond zei toen nog tegen mij: dat lukt jou nooit!!!
En ze had gelijk 😁😉
Want dan ga je je spulletjes opruimen, alles weer op hun plekje zetten en je bakje met papiertjes door om te kijken wat er weg kan. Ik kwam toen deze 2 exemplaren tegen. Gekleurd met Tombow Markers op de stempel (van Penny Black) en afgedrukt op Neenah papier.
Deze waren eigenlijk toch wel erg mooi geworden en zonde om weg te gooien. Dus een tekst-stempel erbij gezocht (ook van Penny Black). De stempel met de denneappel zat nog in mijn Misti, dus ik kon precies over de stempel heen stempelen met Versamark en Clear embossingpoeder erover doen (zonder Sparkle dit keer 😉). Daarna de randjes afgeplakt en met Distress inkt gesponst. Tot slot natuurlijk nog een paar Nuvo Drops erop verwerk.
En dan heb ik toch maar mooi weer 2 kaarten voor in mijn kerstkaarten bak, want daar loop ik natuurlijk weer eens vreselijk mee achter.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Janette, prachtige kaartjes !!!!!
    Mijn vakantie zit er weer op !
    Opruimen en langzaam weer aan de hobby !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie warme kaarten Janette. Een hele mooie stempelcombinatie en mooie warme kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten zijn het geworden, mooie warme kleuren.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, net als wat je allemaal te showen had in Spijkenisse!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een super mooie chique kaarten!! Echt prachtig met mooie stempels. Hoe meer ik van deze PB stempels zie hoe meer ik dit stempeltechniek uit wil proberen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen