Pagina's

dinsdag 14 november 2017

From all of us

Vanavond weer een kaartje afgemaakt.


Ik heb deze stempel van Teddy Bo ingekleurd toen ik in Amerika 6,5 uur moest wachten op mijn volgende vlucht. Ik had in een restaurant op de luchthaven een heerlijk hoekje gevonden waar ik mijn tijd door kon brengen, een hapje kon eten en nog even lekker zitten kleuren (want dat had ik na 4 dagen Copic Bootcamp nog niet zoveel gedaan 😉).
Normaal zoek ik eigenlijk altijd eerst het papier bij mijn afdrukje en pas mijn kleuren (van of de Copics of de potloden) daar op aan. Hier had ik het plaatje al gekleurd en toen moest ik er papier bijzoeken. En dan heb ik best wel een stapel Designpapiertjes, maar dan is het nog moeilijk om een mooi bijpassende te vinden. Want het zijn natuurlijk net allemaal andere tinten. Maar deze groene van Pion vond ik er wel mooi bij.
Verder lekker CAS gehouden, tekst-stempel van LOTV erbij en Stickels op de pompoms van de mutsen en een foamvelletje tussen de laagjes.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt geweldig zo mooi gekleurd. Een gaaf kaartje. Groetjes Marjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je wachttijd goed besteed, het resultaat is prachtig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love, love, love this image Janette and your colouring is flawless. I also like the layout too.

    BeantwoordenVerwijderen