Pagina's

woensdag 8 november 2017

Holly Jolly Christmas

Vanavond heb ik weer een kerstkaart afgemaakt.


Ik was gisteravond al begonnen met het kleuren van deze stempel van Power Poppy en vanavond heb ik het kleurwerk afgerond en er een kaart van gemaakt. En ik was reuze blij met het resultaat en vond het eigenlijk zonde om er teveel andere dingen omheen te doen. Dus alleen een stempel van Kaisercraft met Versafine Clair (in het groen) erop gestempeld en daar weer de Clear Sparkle embossingpoeder overheen gedaan. Met een stuk Foamvel verhoogd op rood glitter papier geplakt en toen vond ik hem eigenlijk wel af. Al heb ik nog even zitten twijfelen aan Nuvo Drops in de rechter bovenhoek, maar ik was bang dat ik hem zou verpesten, dus dat heb ik toch maar achterwege gelaten.
Oh ja, ik heb gekleurd met Copic Markers 😃😉

1 opmerking: