Pagina's

zondag 10 december 2017

Because

Nog even met mijn nieuwe stempel gespeeld vanavond.


Ik was deze week 12,5 jaar in dienst bij het bedrijf waar ik werk en toen kreeg ik van mijn werkgever een mooi kado. Allemaal mooie hobbyspullen bij Doe@Ding vandaan en samengesteld door Marlous. Erg blij mee!!!
Deze Dahlia Turnabout stempel (met stans) van Concord and 9th zat daar ook bij. Dus vanavond even aan het proberen geweest. Ik moet de stempel altijd even "voelen", een paar proefafdrukjes maken, kijken hoe hij werkt, hoeveel inkt je nodig hebt, dat soort dingen. En het is natuurlijk met clearstempels ook zo dat hoe vaker je ze gebruikt, hoe beter ze gaan stempelen.
Voor dit "proef" exemplaar had ik de inkten van Altenew erbij gepakt, omdat die zo mooi op elkaar afgestemd zijn. En dit "proef" exemplaar vond ik zo leuk geworden dat ik hem verder tot een kaart heb verwerkt.
De Because stans is van MFT en de You are You stempel komt van een set van Altenew verder uiteraard foamvellen ertussen en Nuvo Drops rondgestrooit.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kado heb je gekregen. En heel herkenbaar dat je zo'n stempel wil voelen. Ik heb dat ook met een stans. Eerst gewoon maar even stansen zonder echt doel om te zie hoe hij eruit komt. Je kaart is echt prachtig met deze stempel. Heel benieuwd hoe hij er in een compleet andere kleurstelling uitziet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo,n persoonlijk cadeau te krijgen !
    Je kaart is mooi geworden ! Mooie kleuren !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren. Mooi met die tekst er op!

    BeantwoordenVerwijderen