Pagina's

maandag 25 december 2017

Mijn Favoriete kerstkaarten van 2017

Voorgaande jaren kon je via het blog van Debby Yates mee doen met je 5 favoriete kerstkaarten van dit jaar. Ik denk dat ze dat niet meer doet, want ik heb het niet voorbij zien komen, maar ik vind het wel leuk om mijn kerstkaarten van dit jaar nog eens door te kijken en mijn top 5 eruit samen te stellen. Dusssss hier komen ze, mijn favoriete kerstkaarten van 2017:
Deze Bea van Teddy Bo & Co kleur ik denk ik ieder jaar wel een keertje in. Ik probeer haar dan wel ieder jaar in andere kleuren te doen. Heerlijke afbeelding.
Mijn ontdekking van dit jaar: de Brushstroke stempels van Penny Black. En dan in een hele lichte kleur afgedrukt en dan inkleuren met potlood. Superblij met dit resultaat.
Uiteraard de Raged Santa van Mo Manning. Komt ook ieder jaar wel weer voorbij. Dit jaar heb ik hem gekleurd met potloden.
Tja en dan Power Poppy, supermooie stempels en deze gekleurd met Copic Markers ook heerlijk gelukt.
En tot slot de hele family van Teddy Bo. Gekleurd met Copic Markers op het vliegveld van Detroit terwijl ik op mijn volgende vlucht zat te wachten.
En als bonus nog dit schatje. Het stempeltje is van CC design. Het papier was een extra setje van een workshop, dus de la-out credit gaat naar Juf Angela. Maar ik vind hem supergaaf geworden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten