Pagina's

dinsdag 5 december 2017

Rendieren in de nacht

Vanavond heb ik gewoon een beetje zitten klieren.


Het origineel van deze kaart staat al een eeuwigheid op mijn Pinterest bord met Kerstkaart-ideeën. En iedere keer als ik hem weer zag dacht ik: "die moet ik ooit nog eens een keer namaken".
En vanavond had ik niet echt zin om te knutselen, dus ik zat wat op internet te bladeren en You Tube filmpjes te kijken en toen kwam ik deze kaart weer tegen. En toen dacht ik: en NU ga je hem maken!!
Dussssss, de Googly-eyes die ik uit de USA had meegenomen (en ik weet het, Doe@Ding verkoopt ze ook, dus ik had daarvoor niet helemaal naar de States gehoeven, maar ik moest toch iets van een souvenir mee terug nemen 😉), zwarte en 1 rode Nuvo Drops erbij. En vanuit de kast, ergens heeeeeeelemaal achterin had ik nog stickerrandjes (kennen jullie ze nog??)

Ik vind hem eigenlijk best wel leuk geworden 😃

1 opmerking: