Pagina's

zaterdag 23 december 2017

Safari Zebra

Vanmorgen heerlijk zitten kleuren.


Ik hou ervan als er niets MOET. Alle kerstkaarten zijn af en verzonden. Ik heb voorlopig weer even voldoende andere kaarten (alhoewel, ik geloof dat de geboortekaartjes aangevuld moeten worden 😊), dus dan kan ik gewoon doen waar ik zin in heb. Heerlijk!!!
Vandaag dus een Digi van Craftin Dessert Divas uitgeprint en ingekleurd met Copic Markers (want: "als je wil dat iets wit is, dan moet je het kleuren" zei mijn juf tijdens de Copic Boot Camp). Papier is uit een blokje van MFT. De tekst is een stempeltje van Stamping Bella en de enamel dots zijn uit de voorraadkast. Over de glazen van de verrekijker zit nog Nuvo Chrystal Glaze.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke is dit Janette !!!!
    Grappig die verrekijker !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Janette, wat een leukerd die zebra op je mooie kaart. Klopt, toen ik op een workshop voor Derwent zat leerden we ook om met wit te kleuren, je ziet dan toch verschil. Leuk om nu bij jou te lezen dat dat met Copics ook geleerd wordt.
    Verder wens ik je hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2018.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen