Pagina's

zondag 24 december 2017

Smile

Vanmorgen een kaartje afgemaakt waar ik gisteravond al aan begonnen was.


Ik heb deze Safari Giraffe gevonden op de afdeling digitale stempels van Craftin Desert Divas en samen met de Zebra van hieronder en nog een Leeuw (maar die moet ik nog inkleuren). Ik had hem alleen een beetje groot uitgeprint zodat ik even niet wist wat ik er verder mee aan moest toen ik hem ingekleurd had. Maar omdat ik op dit moment toch in een CAS-stemming ben met mijn kaartjes heb ik deze maar in dezelfde stijl afgemaakt. Papiertje uit een blokje van MFT, de letters zijn volgens mij ook van MFT en de houten enamel dots zijn uit de oertijd (waren ook de laatste op het velletje) en waren van My Minds Eye. Over het woord Smile heb ik ook nog Wink of Stella gedaan om er een pietsie glim aan te geven, maar dat kon ik met mijn camera weer eens niet vangen.

3 opmerkingen:

  1. Wow wat een gweldige stempel Janet!
    En een super leuk kaartje!
    Groetjes Anne-Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fraaie afbeelding is dit weer !
    Ben benieuwd naar de leeuw !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die digi's geweldig! Groot gelijk dat je het cas houdt, alle aandacht mag naar die leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen