Pagina's

maandag 15 januari 2018

Dance

Gister nog even lekker zitten kleuren en dit kaartje gemaakt.


Het stempeltje is van Crafting Desert Divas en heb ik gekleurd met Copic Markers. Het papier is van Photoplay. De gebruikte stans van MFT en de enameldots zijn van CC Designs.

Verder start vandaag bij The Daily Marker "The 30-day Coloring Challenge". Heel in het kort komt het er op neer dat je probeert om iedere dag even te kleuren, al is het maar 10 minuten. Ik ga aan deze challenge mee doen. Of ik het red om er iedere dag ook een kaart van te maken weet ik niet, want het belangrijkste is om even te kleuren. Op mijn instagram account (gewoon onder mijn naam) zal ik zoveel mogelijk foto's plaatsen. Hier op mijn blog plaats ik alleen de kaartjes die ook af zijn gekomen.

Wil je meer weten over de Coloring Challenge, ga dan even op het blog van Kathy Racoosin kijken, dat vind je hier:
http://www.thedailymarker.com/

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. Lief olifantje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kaartje. En dienchallenge gaat jou vast wel lukken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi geheel is dit , ook qua kleur !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen