Pagina's

zondag 28 januari 2018

Dream

Gisteren ben ik bij een knutselvriendinnetje gaan spelen. En laat zij nou vlak bij Doe@Ding wonen, dus had ik express ietsje later afgesproken zodat ik voor die tijd nog even bij de winkel langs kon 😃😉


Een van de stempels die spontaan in mijn winkelmandje sprongen was deze geweldige van Coosa Crafts (had ik al gezegd dat ik fan van ze ben 😍 )
Ik zie legio mogelijkheden om deze stempel te gebruiken, maar ik ben vandaag gestart met het "gewoon" inkleuren van de vogel met Copic Markers. Papiertje iets smaller gesneden, streepjes papier uit een blokje van MFT erachter. Foam velletje eronder en een paar Nuvo Drops. Meer heeft hij niet nodig (vond ik)

2 opmerkingen:

  1. prachtig! het is idd een mooie stempelreeks, zag ze onlangs ook hangen in Doe@Ding, beetje getwijfeld, maar toch niet meegenomen, je kan ook niet alles...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kaart. Prachtige stempel inderdaad maar ook heel mooi tot kaart verwerkt Janette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen