Pagina's

dinsdag 9 januari 2018

Geluk zit overal

Gisteravond ben ik weer eens lekker met de Misti in het rond gaan stempelen.


Soms heb je een techniek die je erg leuk vind om te doen, maar het dan in de begin periode zo vaak doet, dat je er eigenlijk een beetje beu van wordt. Dat had ik met het in het rond stempelen. Ik vond (en dat vind ik trouwens nog steeds) zo leuk, dat ik het heel erg veel gedaan heb. Toen was ik het zat en heb het dus een hele tijd niet meer gedaan. Maar dat ene bloemetje in deze stempelset van Altenew (Frosted Garden) vroeg er gewoon om. Hij was al zo mooi krom 😉
Dussss, mijn 8 kant mal tevoorschijn gehaald, de lichtste kleur van de Altenew paars inkten (Soft Lilac) en in een rondje gestempeld. Toen met de blaadjes en de lichtste kleur groen (Frayed Leaf) erbij gestempeld. Tekst van Nellie Snellen erbij in een donkerdere paars (Lavender Fields) en daarna nog met Versamark en Clear Gloss embossingpoeder bewerkt. Tot slot Nuvo Drops erbij, op Foam geplakt, gemat op bijpassend paars en daarna op de basiskaart geplakt.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Inkspirational: #151 Stamping Only
http://inkspirationalchallenges.blogspot.nl/ )

1 opmerking:

  1. Mooi geworden Janette, een leuke manier van stempelen en die drops maken het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen