Pagina's

dinsdag 30 januari 2018

Happy Valentines Day

Vandaag heb ik weer een Valentijnskaartje om te laten zien. (Voor degene die er niet van houden, nog even volhouden, over 15 dagen is het weer voorbij 😉)


Even kijken, wat heb ik hier op gebruikt. De schattige pinguïn is van Gerda Steinder Designs en die heb ik gekleurd met Copic Markers, de hartjes achter de pinguïn is ook van Gerda Steiner Designs, maar van een ander stempelsetje. De harten stans is van Concord & 9th en de tekst-stempel komt van een setje van Art Impressions. Het nauwelijks zichtbare Design papier is van Photoplay.
En ik ben gek op schudkaarten en koop dus ook regelmatig vulsels voor schudkaarten. Voor deze kaart heb ik in mijn schudselsbak gegrut en alle hartjes eruit gevist om daarmee het hart te vullen 😊

1 opmerking: