Pagina's

dinsdag 2 januari 2018

Letter It (deel 1)

Tijdens de oliebollencrop van 30 december bij Doe@Ding heb ik ook nog wat nieuwe dingen gekocht (uiteraard 😉). Onder andere de inkten en stempels uit de Letter It serie van Ranger.


En tijdens een van mijn rondjes neuzen op internet kwam ik het You Tube filmpje tegen van Kim Schofield (link onderaan dit bericht). En toen vond ik vooral de kaarten met het Yupo papier aan het einde supergaaf. En omdat ik nog lekker een paar dagen vrij had dacht ik bij mezelf: Ga eens uit je comfortzone en maak ze allemaal na 😖😃. Het zijn niet de kaarten die ik normaal maak, maar het was superleuk om te doen en sommige elementen uit die kaarten zal ik zeker nog een keer gebruiken.


De eerste kaart is met een stencil van Ranger. Daar Versamark overheen gesmeerd en vervolgens Perfect Pearls erover gepoederd. Ik heb hem gefixeerd met Fixatief omdat hij bij mij op de een of andere manier na de water behandeling nog bleef afgeven. De roze streepjes met Distress Oxide gemaakt en de Congratulations gewoon met zwarte inkt gestempeld. Pailletjes uit de voorraad kast.


En omdat mijn structuurpasta van de andere kaarten lag te drogen ben ik verder met de ballonnenkaart gegaan. Deze vind ik echt superleuk geworden en zal ik zeker nog een keer maken. De wolkenstencil is van MFT, de ballonstansen trouwens ook. 5 verschillende kleuren embossingpoeder uit de voorraadkast. Hooray is ook met embossingpoeder gedaan. (het had eigenlijk Celebrate moeten zijn, maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat ik die set niet had meegenomen (hoe dom kun je zijn).

En hier kun je het You Tube fimpje van Kim Schofield vinden:
https://www.youtube.com/watch?v=8lpnAn5vjWM&t=869s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten