Pagina's

woensdag 3 januari 2018

Letter It (deel 2)

En de volgende 2 kaarten uit de serie zijn ook klaar:


Altijd fijn om geboortekaartjes op voorraad te hebben. Ik heb er alleen zelf nog de olifantjes van MFT toegevoegd en die heb ik gekleurd met Copic Markers.


Geen idee van wie het stencil is dat ik heb gebruikt (bij lang niet allemaal staat de naam op het stencil). Ik heb hier de Glitterpasta van Nuvo op gebruikt, voor een meisje vond ik dat wel kunnen. Ik heb (in tegenstelling tot Kim) alleen Distress Oxide inkten gebruikt.


Ook van deze jongens variant weet ik niet van wie het stencil is. Ik heb hier de pasta van Viva Decor gebruikt (ongelooflijk dat het na al die tijd in de kast nog smeerbaar was 😊). En ook alleen de Distress Oxide inkt gebruikt.

Op naar de laatste 2 kaarten.

Hier nogmaals de link naar het filmpje van Kim Schofield:
https://www.youtube.com/watch?v=8lpnAn5vjWM&t=869s

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel leuk geworden. Volgens mij zijn deze stencils van crealies. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk Janette !!!!
    Mooi effect met die stencils !!!

    BeantwoordenVerwijderen