Pagina's

zondag 7 januari 2018

Letter It (deel 3)

En vandaag de laatste 2 kaarten afgemaakt in deze serie.


Er stond nog een kaart op het filmpje, maar die vond ik niet zo leuk, dus die heb ik niet gemaakt.


Bij deze trouwkaart twijfelde ik ook even of ik hem zou maken. Maar toen ik in de kerstvakantie mijn papier aan het reorganiseren was kwam ik prachtig parelmoer-achtig papier tegen. En daarvan dacht ik dat het met goud embossingpoeder wel heel erg chique zou worden. Dus heb ik het toch maar geprobeerd, en inderdaad, ik vind hem poepiechique 😉😄. En dat kleine blauwe randje ernaast is net dat beetje fluf die hij nodig heeft.


Deze laatste kaart heeft heel wat voeten in aarde gehad. Ik heb de Archival inkt met de inktpad over het Yupo papier geveegd en toen met een blending tool met blending alcohol de strepen uitgevaagd. Ontzettend leuk om te doen en werkelijk een geweldig resultaat. Maar ja, wat dan. Want het stempelen op Yupo papier wordt gewoon NIET mooi (volgens mijn neurotische en pietluttige blik dan). Dus nadat ik een aantal exemplaren naar de prullenbak had verbannen (was zelfs zo dom geweest om de inkt met de heattool te drogen of het in te sluiten met clear embossingpoeder, maar ja, Yupo is een soort plastic.................)
Deze kaart is uiteindelijk door de keuring gekomen. Ik heb nog een paar achtergrondjes liggen, die ga ik nog wel gebruiken, maar niet om op te stempelen 😉

En omdat iedereen altijd wil zien wat er bij mij dan niet door de keuring komt, hier een foto-tje van de prullenbak exemplaren:

2 opmerkingen:

  1. Geweldig , die prullenbak exemplaren !!!!!
    Ik herken dat !
    Maar je trouwkaart is zeker chique !
    Die met yupoapier ook zeer geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er toch twee mooie kaarten aan overgehouden en weer een ervaring rijker. Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen