Pagina's

maandag 22 januari 2018

Never Gonna Grow Up

Deze kaart is in de Top 3 beland 😊
CHALLENGE TOP 3 BLINKY
Ik heb afgelopen weekend mijn Faber Castell Polychromos potloden weer eens tevoorschijn gehaald.


Want als ik met potloden kleur doe ik langer over het kleuren van een stempel dan dat ik met Copic Markers kleur. En beide vind ik superleuk om te doen, dus ik probeer het regelmatig af te wisselen. En nu vond ik het gewoon weer eens tijd voor de potloodjes 😊.
Deze Peter Pan van Mo Manning lag dus ook al een hele tijd op mijn stapel "te kleuren" en op de een of andere manier kwam het er iedere keer niet van. Komt misschien ook door de plooien in zijn hemd. Ik zie daar altijd een beetje tegenop. Maar deze keer mezelf een schop onder mijn kont gegeven en aan de slag gegaan. En ik ben superblij met het resultaat. Gelukkig had ik nog papier van Authentique dat erbij paste en ook nog een paar houten plak dingen (want parels zijn het natuurlijk niet en enamel dots ook niet, maar je snapt ongetwijfeld wat ik bedoel)

Ik heb voor deze kaart de sketch van Cheerful Sketches Challenge van de maand januari 2018 gebruikt, dus daar laat ik hem mee doen.
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart zo in het groen!
    dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart Janette.
    Mooie, stoere stempel heb je gebruikt en prachtig ingekleurd.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, monochrome kaart, Janette.
    En wat een schitterend kleurwerk van die stoere knul!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je met deze prachtige kaart meedoet aan onze challenge !

    Groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen