Pagina's

maandag 1 januari 2018

Oliebollencrop

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en maak er een mooi 2018 van!!!

Zaterdag 30 december was er een oliebollencrop bij Doe@Ding. Heerlijk vind ik dat. Gewoon gezellig met zijn allen aan de knutsel en Angela van Dorp maakt altijd voorbeeldkaartjes die je na kan maken. Maar Angela is van de Ienie Mienie kaartjes (10x10cm of 10x8 cm) en ik hou van een iets groter maatje (14x11cm of 14x14cm), dus ik "blaas" haar kaartjes altijd eerst op. De ideeën van onderstaande kaarten komen dus bij Angela vandaan en daar heb ik mijn eigen draai weer aan gegeven.


Van deze eerste kaart is de foto in de winkel gemaakt (bedankt Magda), hij is namelijk gelijk meegegeven voor een ziekenbezoek.  Het papier is van Graphic45. De tekst-stempel en de chevronstans zijn van Crealies, de andere stans is van MFT. De stempel met het uiltje is van Clearly Besotted en had ik thuis al met Copic Markers ingekleurd.


Bij deze tweede kaart is ook het stempeltje van Clearly Besotted en had ik ook thuis al ingekleurd met Copic Markers. De Hello is een stempel van Ranger (de LetterIt! serie) en heb ik gestempeld met Distress Oxide inkt. Hierna heb ik er Nuvo Glaze overheen gedaan zodat de inkt ging oxideren.
De borderstans is van Crealies, de andere gebruikte stansen zijn van MFT. Van wie het papier is weet ik niet, dat staat er namelijk niet op.
Achteraf ben ik bij deze kaart niet zo heel erg blij met de kleuren, dus ik ga hem nog een keer maken, maar dan op licht blauw gemat in plaats van op zwart.

1 opmerking:

  1. gelukkig nieuwjaar en creatief 2018 toegewenst! je begint gelijk al goed, leuke uitwerking van de ieniemienie kaartjes, grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen