Pagina's

zondag 14 januari 2018

Vandaag is jouw dag

Voor dit kaartje moest ik vandaag alleen nog even de puntjes op de I zetten (grond onder haar voeten, Nuvo Drops erbij en een tekst-stempeltje).


De stempel van CC Design had ik thuis al ingekleurd met Copic Markers. De rest van de kaart heb ik gister bij mijn knutsel-dinnetjes gemaakt. Papier uit een ander papierblokje van Pink & Main, tekst-stempel van Crealies en een paar Nuvo Drops.
Clean and Simple, ik hou ervan 😉

En volgens mij voldoe ik aan een rijtje van de kleuren-bingo bij de challenge van Knutsels en Kadootjes (Geel, Rood en Zwart) dus ik stuur hem in bij die challenge 😊
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. Superleuk stempeltje en zo mooi ingekleurd Janette. Ook de sketch van de kaart vind ik mooi, méér is niet nodig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Janette!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig afdrukje heb je gebruikt op je kaartje Janette, mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen