Pagina's

vrijdag 20 april 2018

Voorjaarstulpen

Tadaaaa, deze kaart heeft gewonnen bij de challenge van 4-season Challenge Blog 😊
Winnaar's badge
En om de variatie erin te houden vandaag (na de kerstkaart van gisteren) een voorjaarskaart.


Ik kon vanmiddag ook, voor het eerst dit jaar, heerlijk in de tuin kleuren. Het leven ziet er zoveel gezelliger uit met een zonnetje erbij 😊
Ik heb de tulpenstempel van Penny Black 2x gestempeld. 1x op Copic papier en 1x op maskerpapier. Het maskerpapier over de goede stempel heen geplakt, randjes afgeplakt en toen met Distress inkt de rechthoek gesponst. Vervolgens alle maskers verwijderd en het bosje tulpen met Copic Markers ingekleurd. Iets kleiner dan mijn basiskaart met een stans van MFT uitgestanst en met een foamvelletje ertussen op een bijpassend kleurtje cardstock geplakt. Met de perfect layers lineaal een randje eromheen afgesneden en op mijn basiskaart geplakt. Stempeltje van Crealies erbij en dit keer een paar doorzichtige Dewdrops van Pretty Pink Posh.

Deze kaart doe mee bij de volgende challenges:

Squirrel's World: SNSRC #8 It's a Spring Thing
http://squirrel10.blogspot.nl/2018/03/snsrc-8-its-spring-thing.html )
Penny Black Saturday Challeng: april: Spring Flowers (2e inzending)
http://pennybfriendssaturdaychallenge.blogspot.nl/ )
4-Season Challenge Blog: #7 Lente/voorjaarskaart
http://4-seasonchallenge.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. je kaart ziet er werkelijk schitterend uit, ik hou van rood en ik hou van tulpen, wat wil je nog meer..?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, tulpen horen zeker bij de lente!
    Bedankt voor het deelnemen aan onze uitdaging.
    grt Colien {4 Season Challenge Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card! Thankyou for joining us this month at Penny Black Saturday Challenge. Ger x

    BeantwoordenVerwijderen