Pagina's

maandag 2 april 2018

Welkom op de wereld

Afgelopen vrijdag kreeg ik een berichtje van een vriendin dat ze Oma was geworden.
Even had ik een klein beetje lichte paniek, want ze was "pas" 11 april uitgerekend (en ik had dus nog even helemaal geen ideeën in mijn hoofd). Gelukkig zat dit paasweekend ertussen, dus net de kaarten op de bus gedaan, dan hebben ze ze allebei hoop ik morgen. Want ja, als je de dochter bijna zelf geboren hebt zien worden maak je natuurlijk een kaart voor de nieuwbakken Mamma, maar ook voor de nieuwbakken Oma 😊😉
Voor de nieuwbakken Mamma heb ik een beetje mijn eigen kaart uit 2015 (ja, zo "oud" zijn deze stempeltjes al!) gelift. De fantjes stempels en de frame stans zijn van MFT, het streepjes papier van Lawn Fawn en de alfabet stansen zijn van Concord & 9th. Ik heb gekleurd met Copic Markers.
Voor de nieuwbakken Oma heb ik een stempel van Whipper Snapper gebruikt (gekleurd met Copic Markers), papier van Simple Stories en Doodlebug. De Gefeliciteerd stempel is van CoosaCrafts en "een kleinkind" heb ik chirurgisch verwijderd van Hoera en is een stempeltje van Crealies. De plakpareltjes (van beide kaarten) zijn van Scrapberries.

Bij de onderste kaart heb ik de volgende sketch gebruikt (en dan een kwartslag gedraaid).

De kaart met de beren doet mee bij de volgende challenge:

Sweet Sketch Wednesday: sketch #133
https://sweetsketchwednesday2.blogspot.nl/ )

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben je niet voor één gat te vangen Janette. Het zijn twee hele mooie en lief gestempelde kaarten geworden. Ik ben helemaal weg van de olifantjeskaart...zó leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable cards! Love how you colored all the sweet little bears. thanks for joining us this sketch. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij maak jij de mooiste kaarten 'onder enige druk' :). Wat een supergave kaarten. De olifantjes zijn lichterlijk favoriet :).
    Ik was een aantal blogs kwijt.... waaronder de jouwe. Na enig speurwerk heb ik je weer gevonden en ben maar gelijk weer volger geworden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Totally adorable I love your card and this image you've used it perfect. Pretty design papers as well. Great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT and Sketch Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh how totally adorable is this, the sweetest image and your design papers set it off perfectly.
    Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen