Pagina's

zondag 6 mei 2018

Cropdag

Gisteren was er weer een super gezellige cropdag bij mijn favoriete hobbywinkel Doe@Ding.


En ik ga dan altijd gezellig met mijn moeder naar die cropdagen toe. Mijn moeder houdt ook van knutselen (ik heb het dus echt niet van een vreemde 😉), maar heeft voor de technieken van tegenwoordig niet alle gereedschappen in huis. En op zo'n cropdag kan ze met haar basis gereedschappen toch leuke dingen maken. Meestal zijn er wel 3 of 4 voorbeeldkaartjes gemaakt die je dan na kan maken (als je dat wilt hoor, want als je heeeeel wat anders wil doen is dat ook goed!). Mijn moeder en ik pikken er dan 1 of 2 uit en gaan die dan namaken.
Gisteren hebben we dus van 1 van de voorbeeldkaarten 2 kaarten in verschillende kleuren gemaakt. De linker 2 kaarten zijn van mijn moeder en de rechter 2 kaarten heb ik gemaakt.
Alle stempels had ik van te voren thuis al ingekleurd met Copic Markers en Polychromos potloden.
Even kijken, wat hebben we allemaal gebruikt. Het papier is uit de nieuwe serie van Doodlebug, alle gebruikte stansen zijn van MFT. De tekst-stempel "gefeliciteerd" is van Craft Emotions. En de stempels zijn van Stampendous, MFT, CC Designs en Clearly Besotted.


En hier zijn moeders en ik super geconcentreerd aan het werk 😃

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janette, even in de vergroting zitten spieken en jullie hebben allebei hele mooie vrolijke kaarten gemaakt. Lijkt me heel gezellig om zo samen bezig te zijn. Ik vind die kikker in yoga-houding wel hilarisch leuk...:P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen