Pagina's

donderdag 10 mei 2018

Gefeliciteerd

Het was vandaag in mijn deel van het land geen weer om buiten te spelen, dus ben ik lekker binnen aan het spelen 😊


Ik heb een paar van de bloemen van de stempelset van Altenew (Happy Heart) gekleurd met Copic Markers. Ik heb eerst het papier van Doodlebug uitgezocht en toen mijn Copic Markers daar bij gezocht. Alleen denk ik dat al ik hem nog een keer maak dat ik de patroontjes omwissel. Ik denk dat de bloemen dan mooier uitkomen.
De halve cirkelstans is van MFT en de "gefeliciteerd" stempel is van Craft Emotions. Pailletjes uit de voorraadkast.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Sketch Saturday: sketch week #512
http://sketchsaturday.blogspot.nl/ )

1 opmerking:

  1. Mooie kaart !!!
    Ik vind die bloemen op dezelfde tint juist mooi !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen