Pagina's

zondag 20 mei 2018

MFT Workshop

Gisteren was er in mijn favoriete hobbywinkel (Doe@Ding) weer een MFT-workshop.


Je bent dan in de winkel heerlijk de hele dag met MFT-materialen aan het spelen. Juffen Angela van Dorp en Inge Groot hebben dan prachtige voorbeeldkaarten en projectjes gemaakt. Ik had ze alleen niet allemaal helemaal klaar. Dit zijn de kaarten van juf Angela.


Bij deze kaart heb ik alleen het plaatje vervangen door dit superleuke konijntje van Gerda Steiner (ingekleurd met Copic Markers), de rest van de materialen zijn -uiteraard- van MFT 😉


En bij dit kaartje heb ik de stempeltjes vervangen door de aapjes van Mama Elephant Stamps (ook gekleurd met Copic Markers).

De kaarten van Juf Inge ga ik nu afmaken 😊

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk! Leuk om zo inspiratie op te kunnen doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee toppers !!!!
    De tweede helemaal leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen