Pagina's

zaterdag 19 mei 2018

Tulpengroet

Yeahh, deze kaart heeft de challenge gewonnen 😀
Gisteravond een kaart afgemaakt waarvan ik de stempel eerder deze week in de tuin heb gekleurd.


De tulpenstempel is van Power Poppy en ik heb haar gekleurd met Copic Markers. Ik heb haar afgelopen week in de tuin gekleurd. Alleen normaal zoek ik eerst papier bij elkaar en pas ik mijn Copic Markers daar op aan. Nu moest ik papier zoeken die bij mijn al ingekleurde stempel paste. Gelukkig zaten precies de goede kleuren in een paperpad van Lawn Fawn. Toen nog bijpassend cardstock erbij gezocht en enamel dots (uit de voorraadkast).

Voor de lay-out heb ik de volgende sketch gebruikt:


Deze kaart doet dus mee bij de volgende challenge:

Sweet Sketch Wednesday 2: Sketch #136
https://sweetsketchwednesday2.blogspot.nl/ )

2 opmerkingen:

  1. Meestal zoek ik ook eerst mijn papier en ga dan pas de stempelafdruk inkleuren. Jou kennende heb je vast een flinke voorraad dessinpapier, er is altijd wel iets bijpassendes in je voorraad te vinden? Wat een leuk geheel is het geworden! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card, lovely fresh spring colours and gorgeous colouring
    Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen